mandag 5. juni 2023

Hjerteklem - gave til kolleger

 Jeg er så heldig at jeg jobber sammen med verdens beste folk og jeg setter stor pris på kollegene mine. Jeg har flere ganger gitt små hilsner til dem, og noe av det andre jeg har laget kan man se her:

Lakrishilsen til kolleger

Hilsen til kolleger

Sjokoladehilsen til kolleger

Gave til kolleger (melkerull)

Små julekort til kolleger

Små-sjokolader til kolleger


Jeg skulle nylig over i en ny stilling internt der jeg jobber og vil ikke lenger være så tett på de jeg har jobbet så mye sammen med. Jeg måtte derfor lage en siste liten hilsen til dem, en hjerteklem. Gaven er rett og slett en Menthos kledd med papir og pyntet. Mønsterarkene er stor stort sett fra Papirdesign og teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.