søndag 20. juli 2014

Mer inspirasjon til juli-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Ann Kristin:
Jeg har tatt utgangspunkt i LO-skisse nr 10, og bare snudd den 90 grader. Jeg har brukt noen kule ark med herlige pastellfarger fra 7Dots denne gangen! Det svarte arket og hjertene er også fra de. Chipboard, som jeg har farget svart, er fra wycinanka, og føres av  Global Hobby og Kunst. Hello og Life er dieser fra Simon Says. Enamel dots er ett must når jeg lager layouts. Jeg klarer meg ikke uten. Papirdesign har mange flotte farger i sitt sortiment. Ellers har jeg brukt stjernestensil fra memory box og splættet litt med svart dylusion.


Katrine:
Jeg valgte meg ut LO-skisse nr. 8 da jeg satte i gang med denne layouten. Jeg har brukt mønsterark fra Studio Tekturek. Stort sett fra vinterkolleksjonen Pachy Christmas faktisk, virkelig allsidige ark dette! Har holdt pyntingen enkel med kun noen hjerteclips, Wycinanka chipboard, tekststriper og enamel dots. Har også brukt et pittelite hjertestempel, som jeg har laget selv ved hjelp av den fantastiske Imagepac Stamp Maker maskinen. Både chipboard og stempelmaskin føres i Norge av Global Hobby og Kunst. HER finner du en utrolig kjekk brukerveiledning av maskinen. Se og la deg friste, det er vannvittig moro!




Hege:
Jeg har tatt utgangspunkt i kortskisse nr. 3 og laget et bryllupskort, med nydelige papirer fra Papirdesign og Studiolight.  På bakgrunnen har jeg stemplet litt tilfeldig med kaffesølstempel fra Kreativ Hobby, (designet av KristinL).  Jeg har pyntet med kakeservietter og halvperler fra Papirdesign, blomster fra I am Roses og små chipboardhjerter fra Wycinanka.  Blomster og chipboard er er limt med Dodz-lim. Kortet lukkes ved hjelp av Hug Snug-bånd. Studiolight, Wycinanka, Dodz og Hug Snug føres av Global Hobby og Kunst. Ta kontakt med dem for nærmeste forhandler.
 


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.