mandag 15. februar 2016

You and Me


Det er så koselig når ungene får seg gode venner, og her har jeg scrappet et bilde av min datter og DT Kristines sønn når vi var oppe på besøk en høst. Bakgrunnsarket er fra 7Dots studio, og serien Verano Azul, en lekker sommerlig serie med friske farger. Ettersom arket har så mye farge i seg selv, har jeg kun brukt litt modelling paste i tillegg, og deretter laget cluster. Jeg har brukt ark, klistremerker og papirpynt fra 7Dots seriene Verano Azul, Thoughts Keeper og Illumination.
Jeg har brukt 3D-puter fra Kort og Godt til å feste bildet. Ellers har jeg brukt limprodukter fra Scrapbook adhesive, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.
 


Detaljer:




4 kommentarer:

  1. Så flott side ! Herlig papir og bakgrunn, masse flotte detaljer og et skikkelig gla` bilde :D

    SvarSlett
  2. Herlig Lo i nydelige farger.

    SvarSlett
  3. Herlig Lo i nydelige farger.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.