onsdag 13. april 2016

Her er det noe muffins!

Muffins er et morsomt motiv å leke med, og passer ypperlig til bursdagskort. Kort til både store som små, og i ulike former. Ja, de passer sikkert til mangt og mer en bursdagskort, men her har jeg lyst å vise dere flere måter å tolke muffins på! Med utgangspunkt i dette kule klippearket fra Lulu Designart, har jeg laget tre ulike posekort til fest :)

https://img1.etsystatic.com/018/0/8001711/il_570xN.483529267_eo0j.jpg 

Kort #1 er laget på en litt større hvit papirpose. Her har jeg tenkt jentekort, og mottageren er 8 år. Jeg har brukt dies fra Papirdesign til å stanse ut gratulasjonstekst, så har jeg brukt chipoard stjerner og fe fra Wycinanka. Disse har jeg behandlet med frantage embossingpulver. Alle kanter er rufset.




Kort #2 er laget på en hvit glassin pose, som jeg har brettet i to på langs! Jeg har dekorert med Mønsterark og deilige rosa diamond gems fra Marianne Design. Jeg har brukt chipboards her også, fra Wycinanka, og til å lukke kortet har jeg brukt hamp bak mønsterarkene. Innsiden er helt enkel med et Kort & Godt stempel.

Kort #3 er lite brun papirpose. Her er det akkurat plass til en vanlig kaffetak (ca15x7cm). Dekorert med mønsterark fra Studiolight, roser fra I am roses, kakeserviett og stempeltrykket "gratulerer" fra Kort og Godt. Rosene har jeg dabbet med hvit akryl mousse.


Til slutt et felles bilde med herlige små søte kaker <3

http://elinshobbykrok.blogspot.no/

4 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.