søndag 22. mai 2016

Selveste Kaptein Sabeltann

God morgen.

I dag har jeg lyst til å vise dere en tøff  LO med bilder av min lille, kule Sabeltann.

Jeg har brukt et mønsterark fra 7 dots Studio sin juleserie Yuletide som bakgrunn, og ark fra Papirdesign bak bildet. På bakgrunnen har jeg brukt gesso og grå Akryl Mousse fra Marabu. Hønsenettingen har jeg stanset ut i mosegummi med en die fra Kort og Godt.

Jeg har vært så heldig å få samarbeide med Wycinanka om å lage norske Chipboards. "Tøff og kul" er en av tekstene fra denne kolleksjonen. Jeg liker fonten kjempegodt, da den er akkurat passe tøff og i fin størrelse til bruk på LO.


Jeg har pyntet LO-en med gulldetaljer og annen pynt som passer til temaet.


Tusen takk for at du titter innom.

Ha en kreativ og fin dag.

2 kommentarer:

  1. Kjempetøff og flott side !! Så stilig papir du har brukt også ! :D

    SvarSlett
  2. Knalltøff LO. Lekkert fargevalg.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.