torsdag 13. september 2018

#beautiful

Noen ganger når jeg ser i gjennom gamle bildemapper, får jeg akutt lyst til å scrappe layouts. Da jeg kom over dette søte bildet av jentene mine, klarte jeg ikke la være. Det begynner å bli noen år siden, søte og uskyldige som de var i barnehagetider begge to. Det vekket mange flotte minner <3

ADVARSEL: Bildetungt innlegg! ;)

 Med utgangspunkt i dette kule mønsterarket, ville jeg bygge opp fargene deretter. Heldigvis har Amsterdam et helt enormt utvalg av kule acryl farger. Jeg har såklart samlet opp en liten mengde 20ml tuber og fant noen som passet perfekt! MEN jeg ville ikke male, jeg ville spraye... hva gjør man da? Jo man blander maling og vann i en tom sprayflaske og vipps så har man akkurat den perfekte fargen! 

Mønsterarket er grunnet med Amsterdam transparent gesso, chipboardene er grunnet med Amsterdam hvit gesso. 

Før jeg limer noe på, legger jeg på litt mønster i brakgrunn. Denne gang med stensil og hvit acryl maling. Jeg la også på struktur med stensil og hvit Marabu Mixed Media Acry Paste. Deretter la jeg bilde på bakgrunnen og chipboardene rundt der jeg ville ha de. Så lirket jeg bort bildet og sprayet mens chipboardene enda lå løse på.

Når jeg var fornøyd med fargegraderingen, tok jeg bort klokken og limte på bildet, før jeg limte på de andre chipboardene. Deretter la jeg på blomster og den søte sommerfuglen. Jeg la også til tittelen til slutt, den beholdt jeg hvit for å få den litt mer fremhevet.


Som sluttfinish, gikk jeg over chipboards, tittel og sommerfugl med Cosmic Shimmer Sparkle Texture. Den er så nydelig fin <3

Jeg droodler på navn og sted med herlige penner fra Sakura, så klart i perfekt matchende farge ;)


Minner om at alle produkter fra Amsterdam, Marabu, Sakura og Cosmic Shimmer forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.