søndag 14. oktober 2018

Kort til 18-åringer

Jeg har laget to bursdagskort til tvillingjenter som ble 18 år. Jeg synes det er hyggelig å lage de forskjellige, samtidig som de kan likne litt på hverandre. Jeg har derfor brukt ganske samme oppsett, men valgt veldig ulike farger og farger som matchet bildene av dem.

På dette kortet har jeg brukt bakgrunnsark fra Studiolight. Snurreblomstene er fra Kort og Godt og teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign. Tallene er stempler fra Papirdesign som jeg har stemplet og klippet ut.


På dette kortet har jeg brukt røde roser fra Papirdesign. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign. Tallene er stempler fra Papirdesign som jeg har stemplet og klippet ut.


Produkter fra Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.