fredag 28. juni 2019

Hallo, du har jo bursdag

Heisann!
I dag vil jeg dele et kort i lag-på-lag stil med litt klæsj og klin på toppen.

Basen for kortet er en konvolutt med snurrelukking bak.
I lag-på-lag miksen har jeg brukt mønsterark fra Studio Light, gammel bokside, washitape, bølgepapp fra Folia, to forskjellige blonder/bånd fra Kort&Godt og kork-ark fra Kort&Godt.
Motivet er et stempel fra Marianne Design som jeg har stemplet på et mønsterark fra Studio Light og rammet inn i en smal chipboardramme. Rammen har jeg farget med Marabu art spray i gull.
Jeg har også splættet med gullsprayen, samt utvannet gesso på hele bakgrunnen.

 Alle tekstene er stempler fra Kort&Godt M-419.

Paljettbåndet og hjertepynten er også fra Kort&Godt, mens blomstene er fra I Am Roses. Alle blomstene har fått litt tilfeldige strøk med gesso.

Produkter fra Studio Light, Folia, Marabu og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.