onsdag 2. oktober 2019

ZOMBIE

Er det en ting jeg har skjønt, så er det at ungene mine digger halloween og alt som følger med det. 
Selv om jeg ikke er helt overbevist selv, gjør jeg mitt beste for å innfri når jentene skal ut på "fest". Her har jeg scrappet eldstemor på tur til fjorårets halloween-fest med klassen, et meget moro og kreativt kostyme å lage til ;)

Med utgangspunkt i det dystre bildet, måtte jo resten bli dystert også: Mønsterark fra Studio Light og div elementer fra en av deres Paperpad A5 - nr 109. Jeg har lagt på litt Marabu Mixed Media Mousse på bakgrunnen med stencil, samt splasjet med sort Marabu Mixed Media Art Spray.

Testet forøvrig noe nytt på denne layouten: Hadde litt Marabu Mixed Media Art Spray på en plastbit, for så å snurre korken til sprayflasken i malingen og stanse på arket. Kul effekt! 

Til dekor har jeg brukt blomster og ramme fra Prima, gamle bokstaver i foam og litt sort washi tape - chalk board tape.


Produkter fra Marabu, Studio Light og chalcboard tapen føres via Global Hobby og Kunst. Sjekk ut hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.