tirsdag 12. november 2019

Julegavelapper


Det er koselig å kunne lage sine egne pakkelapper. Når jeg lager pakkelapper, prøver jeg å lage de så de ikke er for dillete, siden de skal henge på en pakke. Da passet de lekre motivene fra Manu Design Studio veldig bra å bruke. Sammen med motivene har jeg brukt ark fra StudioLights serier Ocean View og Snowy Afternoon.


På alle bakkelappene har jeg brukt stempler fra Papirdesign på baksiden. Jeg har også stemplet ut noen små motiver og klippet ut og brukt som pynt på fremsiden.


Jag har brukt Sizobånd i blått og natur på pakkelappene. Disse er veldig lekre å bruke både i hele lengder og som små biter. Perlebåndene, de lekre snørkystallene og Juleklemdiesen kommer fra Kort og Godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.