onsdag 11. august 2021

Grublis for august - hjerter

I grublisen denne måneden ønsker vi fokus på hjerter. Du velger selv hvor mange og hvor store/små hjerter du vil bruke. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.september 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign


Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Dette konfirmasjonskortet er laget i 15cm*15cm av Papicolor natur kraft kartong. 

Alle dies, tekst klistremerker og button med hjerte er fra Papirdesign. Mønsterarkene er fra 7Dots. Motivet er fra Maja Design. 



Kristin:
Jeg har laget en Art Journal-side i min Sakura Sketch Notebook. Bakgrunnen er malt med hvit Gesso og Amsterdam Pearl-maling.  Motivet og hjertene er die cuts fra Studio Light. Sirklene er et stempel fra Papirdesign.


Et poserkort i vintage-stil fra meg, med hjertebord på toppen for å svar til oppgaven ;)
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og motiv fra Pion Design. Bannerene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Blomstene er fra blant annet Kort og Godt. i tillegg har jeg pyntet opp med litt hugsnug bånd og hvit bølgepapp fra Folia. Et koselig tekststempel fra Papirdesign og noen halvperler.


Katrine:
Mitt bidrag til denne grublisen er en side i Studio Light essentials art journalen min. 
Jeg har festet gamle boksider, diverse collage og kraft hjerter fra Staz til bakgrunnen med Amsterdam gel medium og deretter gått over med hvit Amsterdam akryl. Jeg har brukt Marabu Art Crayons (chili og orange) for å tilføre litt farge, og Amsterdam akryl i fargen Warm Grey over en Studio Light stensil for litt mer liv. Stolen og de røde hjertene er papirelementer fra Studio Light - Art by Marlene.
 
Jeg har brukt hvit og sort Marabu Art Crayon i kombinasjon med Sakura Koi vannpensel for litt detaljer og skyggelegging. For å markere rundt enkelte deler av stensilen har jeg brukt sort Posca Paint Marker.


Hege:

Jeg har laget en layout med nydelig hjertemønsterark fra Papirdesign. Jeg har også pyntet med noen glansehjerter fra Staz.

Bakgrunnen er hvit kraftkartong fra Papicolor og mønsteret har jeg laget med distress oxide og stensil fra Studio Light. Jeg har brukt svart og hvit Sakura Gelly roll for å lage "påskeegg". Tittelen er et gammelt Quiqkutz-alfabet jeg har børstet støv av, stanset ut i svart mosegummi. Bak bildene har jeg bygget opp med mønsterark og kakeserviett fra Papirdesign. Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron 005 og tekststemplene er fra Staz, Kort og Godt og Papirdesign.



Heidi:

Jeg har laget et binderskort med bryllupstema. Ark, vimpeldies og klistremerker fra Papirdesign, bling og hjerterytme fra Kort og Godt. 





Produkter fra  Studio LightAmsterdamSakura, Papicolor og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.