mandag 11. oktober 2021

Grublis for oktober - Clean and simple

I grublisen denne måneden har vi kalt oppgaven "clean and simple". Dette betyr at vi vil se et prosjekt uten for mye dill, men som rett og slett er enkelt laget. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6. november 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Kort og Godt


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Dette kortet til en nyfødt babygutt, er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign.

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.

Die, tekst og button er også fra Papirdesign. I tillegg har jeg pyntet kortet med en charm av plast fra resteskuffen. 



Kristin:
Jeg hadde lyst til å utfordre meg selv og se om jeg klarte å lage en Art Journal-side med clean & simple-preg. Denne siden er laget i  Art Journalen fra Marabu Mixed Media.  Bakgrunnen er malt med Schjerning tavlemaling i knall rosa farge. Oppå der har jeg malt med turkis, hvit og sort maling fra Amsterdam og Marabu

Katrine:
Hvit kartong fra Papicolor, stjerne- og tekstklistremerker fra Papirdesign - mer trenger man ikke for å lage clean and simple kort. Jeg har kombinert stjerner med og uten glitter på hvert kort, og laget en diagonal fra øvre venstre til nedre høyre. Den ene av de to klistremerketekstene har jeg hevet med 3d puter fra 3L-Scrapbook Adhesives.

Hege:

Jeg har laget en C&S bursdagstag. 
Jeg har brukt en ferdigkjøpt tag, svertet kantene rundt med distress oxide og stemplet direkte på tagen med stempler fra Papirdesign og Studio Light. Limte så på et chipboardelement og klistremerke fra Papirdesign og noen enamel dots. 
Til slutt knyttet jeg vokset bomullstråd fra Kort og Godt i hullet på tagen. 



Jeg har laget enkle julekort med tekstdie fra Kort og Godt. Snøen er laget med stensil fra Simon Says Stamp. Før malingen tørket strødde jeg på glitter fra Ranger. Det synes ikke på bildene, men glitrer fint i virkeligheten :-) Teksten er stanset ut i glittermosegummi. Snøfnuggene er også fra Kort og Godt, med bling i midten.



Produkter fra AmsterdamSchjerningMarabuFabriano, Sizzix, Studiolight , Papicolor og 3L-Scrapbook Adhesives distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.