søndag 23. januar 2022

Helt vill på håret

 Heisann!
 
I dag vil jeg dele en layout med dere.
 
Bakgrunnen er satt sammen av tre forskjellige mønsterark fra Papirdesign, samt en bit kartong fra Papicolor som jeg har punchet en kul kant på. Bak bildene har jeg bygget opp med kakeservitter, mønsterark med hullmønster som jeg har stanset ut med dies fra Papirdesign, samt en konvolutt i vellum og en tag fra et klesplagg. I toppen av tagen har jeg knytt litt twine fra Kort&Godt

 
Tittelen er satt sammen av klistremerker fra Papirdesign og Freckled Fawn. Stjernene er også fra Papirdesign.
 
Blomstene er fra Papirdesign, mens bladene og teksten i sirkel er papirpynt fra en die-cut blokk fra Studio Light.

Ønsker dere en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.