tirsdag 1. mars 2022

Utfordring for mars - Gult er kult

 Gult er kult, ikke sant? I utfordringen måneden ønsker vi å se hvor kult gult faktisk er, og vi har derfor kalt utfordringen "gult er kult". Bruk gult på prosjektet ditt. Det er selvsagt lov med andre farger også, men det gule skal være godt synlig.

Til info til dere alle og alle trofaste følgere, fra nå av vil vi publisere månedens utfordring den første hver måned, og ikke den 5. som tidligere. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.mars 2022 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Mays Design på Etsy (Maysdesignnorway)

Sammen med henne gir vi vinneren et valgfritt design fra Etsy-butikken hennes. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg har laget en skikkelig gul side i min Art Journal fra Marabu. Bakgrunnen er laget med hvit Gesso og gul akrylmaling fra Amsterdam. Motivene er klippet ut av et hefte fra Dina Wakley. Teksten er klistremerker fra Studio Light. Rundt kantene har jeg farget med oransje Art Crayon fra Marabu, og deretter dratt fargen utover litt med fingeren.


Jeg har laget et posekort utav en hvit papirpose jeg har kuttet ned til tilnærmet 15cm*15cm størrelse.
Motivet er et digitalt motiv fra May's Design. Printet ut på ark fra Fabriano.
 Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. 

Vimplene har jeg fått fra Ann Kristin


Epoxy dottene jeg har brukt er fra Staz. 

Rammediesen jeg har stanset ut motivet med og buttonen er fra Papirdesign.  


Jeg har laget et shakercard med bakgrunn alkoholblekk-bakgrunn. Teksten øverst er stanset ut fra samme bakgrunn.
Gratulerer og klistremerkene er fra Papirdesign, jenta fra Dixi crafts, blomster fra Wild orchid crafts og hjertecharm fra Korthobby.

Linda: 

Jag har laget et konfirmasjonskort med motiv fra May's Design. Jag har brukt en kombinasjon av brune og gule/orange mønsterark, og litt gulmaling for detaljer. "Konfirmant" er stanset ut i mosgummi, med en die fra Papirdesign. 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.