søndag 12. juni 2022

Konfirmasjonskort til jenter


Alle disse kortene er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra restebunken. De jeg har benyttet på det første kortet er fra Maja Design, de rosa er jeg mer usikker på. 

Alle dies jeg har benyttet er fra Papirdesign, bortsett fra Dolien på det siste kortet. Den er fra Studio Light. Tekstklistremerkene er også fra Papirdesign

Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, motivark nr 07

Epoxyhjertene på dette første kortet er fra Marianne Design.


Epoxyhjertene på det andre kortet er fra Staz.
Det nederste tekstklistremerket har jeg farget rosa med Archival Ink Pad fra 
Ranger.  



Det siste kortet er pyntet med glitrende stjerner fra Storyteller. 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.