søndag 3. juli 2022

Art Journal inspirert av pute til hagemøbel

Man kan virkelig finne inspirasjon i mye rart innimellom. En dag jeg scrollet på Facebook kom jeg over en annonse hvor noen skulle selge puter til hagemøbler. Ved første øyekast trodde jeg faktisk dette var en side i en Art Journal, men jeg så jo raskt at det ikke var det.



Jeg klarte ikke slippe tanken på at dette hadde vært et tøft design i Art Journalen min. Jeg snudde bildet og vips innså jeg at jeg bare måtte lifte dette designet.


Slik ble min side til slutt. Jeg har brukt flere ulike type maling, blant annet maling fra Marabu og Amsterdam. I tillegg har jeg brukt Posca-tusjer til de små strekene. Jeg fant ulike type rundinger og firkanter i hyllen hjemme, som passet å stemple på malingen med.

Ble det ikke tøft? Kanskje du finner noe som kan inspirere deg til en liknende Art Journal-side?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.