onsdag 17. august 2022

Mer inspirasjon til sommerutfordringen

  Det er klart for en påminnelse om sommerutfordringen og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:


  Dette søte kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdie og hvite selvklebende halvperler er fra Papirdesign

Rammediesen vet jeg dessverre ikke produsenten av. 

Motivet er fra DesignBundles.com. Printet ut på ark fra Fabriano.

Den ene halvdelen av fronten på kortet er brettet inn, slik at det er er en lomme for evt pengegave eller gavekort: 


Hege:

Jeg har laget en LO med mønsterark fra Papirdesign som bakgrunn. På bakgrunnen har jeg brukt hvit Gesso og Akrylpaste for å skape struktur/liv.

Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Det samme er "stjerneramma". Jeg har brukt mønsterark fra ulike produsenter som matchet fargene i bildet mitt. 

Klistremerkene er alle fra Papirdesign. Det er også den svarte chipboardstjerna. Dottene er fra Marianne Design.



Katrine:
 
Et sommerlig kort til en jubilant vil jeg vise som inspirasjon i dag.
 Basen er hvit kartong, mønsterarkene er fra Mintay og motivet er fra Studio Light. 
Har brukt lag på lag med kakeservietter og chipboard-ramme for å fremheve motivet litt ekstra. Kombinert tekstklistremerke fra Papirdesign, chipboard-tekst og bokstavklistremerker.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.