mandag 16. september 2024

Brettekort til venninne

 

Jeg har latt meg inspirere av tanu_creative og har laget et brettekort igjen.

Du kan se en filmsnutt av kortet mitt på instagram også. 

Sammenbrettet måler kortet mitt 13cm*13cm, og jeg har brettet det av rosa kartong.

Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 125. Printet på fotopapir til dette kortet. Rammediesen jeg har benyttet bak motivet har jeg kjøpt via Temu.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra restebunken.

Selvklebende bling fra Marianne Design. 


"klem til deg"- dies er fra Papirdesign.

Denne og flere detaljer i kortet har jeg stanset ut i gammelrosa glitterkartong.


"Bare fordi" er die fra Three Scoops. 


Alle tekststempler benyttet i kortet, er fra Papirdesign. "Varm hilsen"-diesen er også derfra. 




"Du er super"-dies er også fra Papirdesign.


"klem" er en die fra Kort og Godt. 

Sirkeldiesene benyttet på det siste motivet er fra Studio Light


Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.