lørdag 19. oktober 2024

Bursdagshilsen

 

Dette kortet er laget i ca 15cm*15cm av en turkis papirpose med hvite prikker. Jeg har brettet den ned og stanset en kant med Martha Stewart puncher. I posen kan jeg legge pengegave eller gavekort for eksempel. Jeg har montert et enkelt skrivefelt på baksiden av posen. 

 Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 27. Printet på fotopapir til dette kortet. Stanset ut med sirkeldies fra Marianne Design, og montert på en doilie stanset ut med en die jeg har kjøpt via Temu.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Marianne Design.

Tekstdie er fra Papirdesign. Epoxyhjertet er fra Staz. 

Tekststripene har jeg printet. 

Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.