mandag 22. juni 2026

Bunadskort til konfirmant

Hei folkens! Nå er konfirmasjonstiden inne for fullt! Jeg har laget et konfirmasjonskort med Lundeby-bunad. Den er det ganske mange som har her i vårt distrikt.


Bunaden er en ekte bunad jeg har redigert bilde av og tilpasset til bunadsdie'en til Kristina Røst. Mønsterark og de fleste andre produkter er fra Papirdesign. Bokstavene er fra Scrapmagasinet. 
Den ene søljen i halsen og beltet er laget ved å stanse ut småbiter fra andre dies og sette de sammen. Litt småpirk, men siden det ikke finnes en passende sølje-die, var dette beste måten å gjøre det på :-)

Bunaden er montert på foamtape, og teksten over er montert på limputer oppå der igjen. "Konfirmant" er stanset ut tre ganger og limt sammen, det samme med "gratulerer". 

Innsider med skrivefelt og stempler fra Papirdesign


Ønsker dere en strålende dag videre :-)


Stor klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.