fredag 20. juni 2014

Mer inspirasjon til juni-utfordringen

Midtveis ut i månedutfordringen vil vi fremover minne dere på pågående utfordring og vi vil komme med mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Ann Kristin:

Her har jeg dekorert en tom emballasje, en såkalt pillow box, fra Glitter. De tøffe arkene er fra Studio Light Industrial serien, som føres av Global Hobby og Kunst.  Ellers har jeg brukt chipboard gutt fra scrapFX, enamel dots, stjernesjablong fra Memory box, svart embossing paste fra Studio 490, teksten "din dag" og "gratulerer" er stempler fra Papirdesign, sizzix banner dies med tilhørende stempel og stjernedies.


Hege:

Jeg har laget et litt humoristisk herrekort hvor jeg har brukt herlige stempler fra Kreativ Hobby. Motivet "Oldis på trening" er fargelagt med Promarkers og klippet ut.  Dette passer perfekt sammen med tekststempelet  "Når du har nådd din alder".  Jeg har brukt stemplene "Klokke-lommeur" og "Kaffe flekker" på tagen, og stemplet med puter i forskjellige bruntoner. Sistnevnte stempel er designet av Kristin.  Alle mønsterpapir jeg har brukt på kortet kommer fra Papirdesign. Metallpynt er limt på med Dodz, som føres av Global Hobby og Kunst.


P


Katrine:

Jeg har laget en layout i litt røff stil. Mønsterarket jeg har brukt i bakgrunnen her er et av de supertøffe arkene fra Industrial-serien fra Studiolight. Har brukt noen tøffe chipboards fra Wycinanka, som jeg har farget med Distress Stains i fargene Stormy Sky og Pewter for å matche arket. For å fremheve bildet litt har jeg festet det til layouten med 3D-Dodz. Produkter fra Studiolight, Wycinanka og Dodz distribueres av Global Hobby og Kunst. Har ellers pyntet med diverse metallpynt, washitape og stickers.



Wenche:

Jeg har laget et posekort med ark og motiver fra Studiolight. De arkene jeg har brukt her kommer i A4format, og motivene (både bildene, teksten og skruene) er fra klippeark i samme format. Disse og arkene i 12"12" er helt perfekt tilpasset hverandre i farger og uttrykk. De er en lek å jobbe med. Alt distribueres gjennom Global Hobby og kunst, og der finner du også washi tapen jeg har brukt og masse annet spennende. Kontakt Global Hobby og kunst for å finne din nærmeste forhandler :-) Disse produktene vil du ikke gå glipp av.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.