søndag 1. juni 2014

Mine favoritter

Mens vi i TeamScrappelyst koser oss med å se over alle herlige innkomne bidrag til mai-utfordring og mai-grublis, og avgir våre stemmer, så kan dere få kose dere med to flotte LOer fra Hege. Og følg med den 5., da kommer det ny utfordring :-) 

________________________


Jeg har laget to layouts med noen av mine favorittprodusenter og -produkter.  Herlige papirer og dotter fra Papirdesign og chipboard fra Wycinanka (som føres av Global Hobby og Kunst).

Jeg er veldig glad i mønsterarkene til Papirdesign, og har på den første layouten brukt ark fra serien "Forventning".  Jeg liker veldig godt at arkene er tosidige, og såpass ulike på for- og bakside.  De kan derfor brukes veldig allsidig.

På bakgrunnsarket har jeg brukt hvit gesso, stensil og modelling paste.  Jeg fant fram skalpellen, skar ut mønster i det ene arket og limte det over gessoen. Siden jeg først hadde funnet fram skalpellen, skar jeg også ut noen rammer og en luftballong.  Jeg stemplet litt tilfeldig over med et stjernestempel fra Wycinanka og kaffesølstempelet som Kristin har designet for Kreativ Hobby. Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka, diverse metallpynt og klistremerker. 


På den neste layouten har jeg brukt mønsterark, kakeserviett og dotter fra Papirdesign. Mønsterarkene jeg har brukt er fra seriene "Forventning", "Marias verden" og "Skolestart".  Jeg har brukt skalpellen til å skjære ut mønster fra det ene arket, og jeg har brukt stensiler, stempelpute og modelling paste på bakgrunnen.



Jeg har brukt samme bakgrunn på de to Layoutene, bare i ulik farge.  Dette sikksakk-arket er en av mine absolutte favoritter hos Papirdesign.  Jeg liker veldig godt at de ofte har samme mønsterark i forskjellige farger.

Håper jeg kunne inspirere litt med disse to layoutene.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.