søndag 19. juli 2015

Fine smågaver

I dag vil jeg vise frem to neglelakkesker. De har jeg laget etter malen i Ett Trykk Nr.3/2105.
Enkle og morsomme å lage, og så koselige å gi bort.


På den første har jeg brukt mønsterark fra Studiolight Paperpad Nr. 14. Et herlig distresset chevronmønster som passet fint til den honninggule kartongen fra Bazzill. Pyntet enkelt med osteklut, blomster fra Prima og chipboard fra Wycinanka.



Jeg har fulgt malen i bladet ganske slavisk på denne esken. Slik ser den ut åpnet.

Samme kartong på eske nr. to. Mønsterarket her er fra Marianne Design, en ny blokk i a5 str. som heter Rustic Wood. Kjempemange lekre ark i den blokken! Pyntet med osteklut, hamp, blomst fra Prima og chipboard fra Wycinanka.

Denne esken modifiserte jeg litt i forhold til den opprinnelige malen. Jeg brukte her en punch fra Stampin' Up øverst, og tilpasset skilleveggen inni slik at den ikke skulle synes så godt.

Produkter fra Marianne Design, Studiolight og Wycinanka distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for informasjon om din nærmeste forhandler.

6 kommentarer:

  1. Åh, så lekre gaveesker! Sånne må eg prøve meg på :)

    SvarSlett
  2. Herleg! Dei var berre kjempe skjønne :)

    SvarSlett
  3. Åhh...så skjønne disse var !! Og ikke minst så flott gave å gi bort !! Utrolig fine ! :D

    SvarSlett
  4. Så herlig. En slik kan man FINT ønske seg. Perfekt gave.

    SvarSlett
  5. En perfekt gave :) super fine gave esker :) Må prøve meg på disse :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.