fredag 17. juli 2015

Mer inspirasjon til juli-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristine
Det er ikke så ofte jeg dekorerer Tags så det ble en liten utfordringen til meg selv :) Selve basen til tagen har jeg kuttet til selv i kartong, før jeg pyntet den med mønsterark fra restekassen. Kakeservietten er stanset ut fra en dies. Motivet er fra FLONZ, og er malt med distress ink. Rundt kanten dabbet jeg med min emboss it dabber, og tok på fran-tage. Syns det er så fint ♥ Til pynt har jeg brukt osteklut, papirleire figurer og blomster fra IAM ROSES.


Kristin:
Jeg har dekorert en stor tag som jeg har brukt som hovedelement på LOen min. På LOen har jeg brukt mønsterpapir fra Papirdesign, #-stempler fra Staz og chipboard fra Wycinanka. De to siste forhandles av Global Hobby og Kunst. Kaffesøl-stemplet på tagen er fra Kreativ Hobby.




Denne gangen har jeg laget et posekort med dekorert tag oppi. Jeg har brukt ark og papirpynt fra Papirdesign, chipboard fra Wycinanka, og tekststempler fra Staz som begge forhandles gjennom Global Hobby og Kunst



Jeg har laget en flaske-tag til å pynte opp en vingave. Jeg har brukt to kaffetags, slik at jeg hadde litt skriveplass "imellom". Mønsterpapirene fant jeg i restekassen, chipboard fra Wycinanka og skjønne hjerter fra Papirdesign. Jeg har brukt et stempeltrykk fra NSS og freshet opp med halvperler og frantage shabby white.


 

1 kommentar:

  1. Så mye snasent ♥ Falt pladask for den tagen på flaska, skikkelig kul :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.