søndag 6. november 2016

Ut på tur

Hei! I dag kommer det en layout fra meg, med et typisk tur-bilde fra vår familie fra en tid tilbake. Eldste i bæremeis og yngste på skuldrene oppå der igjen. Et herlig hverdagsøyeblikk.

Alle mønsterark jeg har brukt er fra Papirdesign. Bakgrunnen har jeg bygget opp med Marabu akryl mousse i grått og hvitt, washitape, chipboard sprayet sort med Marabu art spray og lag på lag med restebiter av mønsterark. Jeg har også dryppet litt med den sorte sprayen her og der.


Tittelen "Ut på tur" er en chipboard fra Wycinanka. Den har jeg sprayet blå med Marabu art spray, fargen heter enzian/gentian. Knallfin blåfarge som matcher de blå arkene fra Papirdesign perfekt!



De hvite dottene er fra Staz, ellers er øvrig pynt fra Freckled Fawn.


Ønsker dere alle en kreativ dag!



2 kommentarer:

  1. Knallfin LO med et herlig bilde :)
    Stilig med lag på lag og flotte detaljer. Stilig oppsett også :)

    SvarSlett
  2. Stilig lo med tøft oppsett, og mange kule detaljer.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.