onsdag 12. april 2017

Oss to - LO i 8x8"

Jeg har en LO å vise dere i dag, i str 8x8". Jeg lager disse i blant, da jeg har et stativ stående i gangen min med flere 8x8" LO'er som jeg stadig ønsker å fornye. Denne gangen ble det en jordnær og naturfarget LO av to glade tur-jenter:

Jeg har brukt mønsterark fra Creative Expressions som bakgrunn, disse er 8x8 i utgangspunktet og krever derfor ingen tilpassing. Jeg har brukt litt restepapir bak bilde, og så lekt meg med Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen hvit. Jeg ønsket å fremheve det naturlige i bildet, og valte derfor enkel dekor i form av litt hamptråd og chipboards fra Scrapiniec.  Litt grønne detaljer i form av dotter og hjerte fra Marianne Designs enamel stickers  "Pink & Mint".



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.