tirsdag 25. april 2017

Sommer, sol og strandliv

Hei! I dag vil jeg dele to layouter med dere, med bilder fra det som jeg husker som en av fjorårets sommerferies få dager med sol. Så her er det sommer, sol og strandliv i fokus.

Den første LOen har bakgrunnsark fra Studiolight og ellers små striper med ark fra Papirdesign. På bakgrunnen har jeg påført gesso med en svamp over stensil, og ellers stemplet litt vilkårlig rundt med stempler fra Marianne Design.

Bak bildet har jeg bygget opp lag på lag med kakeserviett, gammel bokside, tag og chipboard.

Den store blomsten er fra Prima. Under den har jeg knytt en slags abstrakt sløyfe med mørkeblå vokset bomullstråd fra Kort&Godt

Jeg har stemplet opp en del skjell, sneglehus osv med stempler fra Marianne Design, klippet ut og pyntet med rundtom på LOen. Chipboarden jeg har brukt er fra Scrapiniec

Jeg har splættet med gullfarget Marabu Art Spray. Min desiderte favoritt spray!


På LO nummer to er bakgrunnsarket fra Papirdesign og "strand"arket fra Studiolight. Det klarblå arket med stjerner er også fra Papirdesign. På bakgrunnen har jeg påført gesso med svamp over en stensil.

Under og over bildene har jeg kveilet litt tykk hampsnor, jeg synes den understreker det maritime temaet. Også her har jeg brukt chipboard fra Scrapiniec, både som pynt og tittel.

På motivarkene fra Studiolight følger det med noen cut-outs av forskjellige figurer. Disse funker supert også på LOer, og på min har jeg pyntet med diverse skjell og strand-tematiske figurer. Den blå skyen og dråpene er stanset ut med dies fra Sizzix (#661232). 

Jeg har også stanset ut noen pittesmå fisker. Jeg har brukt dies fra Marianne Design og glittarkartong fra Best Creation. Denne kartongen kommer i mange herlige glitterfarger. Det beste av alt er at den overhodet ikke drysser!

Øvrig pynt er osteklut, små liljer fra I Am Roses og kremfargete halvperler fra Staz. Siste hånd på verket er også her gullspray fra Marabu.

Produkter fra Studiolight, Marabu, Marianne Design, Sizzix, Staz og Best Creation distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende dag!




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.