tirsdag 21. november 2017

Julekort og pakkelapper med Kristie Art Design

Hei og hopp!
I dag vil jeg dele tre posekort og tre enkle pakkelapper med dere. Jeg har brukt flotte digitale filer fra Kristie Art Design på alle prosjektene, du kan finne dem HER.


 Jeg har laget tre posekort hvor jeg har brukt tag-motivene fra Kristie Art Design bak motivene. Jeg har printet tag-motivene på fotopapir og pyntet dem litt ekstra i toppen ved å lage hullforsterker i glitterkartong fra Kort&Godt.


 Første kortet. Motiv fra Studiolight og mønsterark fra Papirdesigns nye juleserie Julestemning. Jeg har brukt både stensil og stempler på bakgrunnsarket. Pyntet med chipboard fra Scrapiniec, hvite snøfnuggknapper fra Dress It Up og button fra Magic Monday med koselig norsk tekst. Oppi posen har jeg skåret til en passende tag i kartong fra Papicolor, i toppen har jeg knytt fast en kongle-charm og en bjelle med tynn hamp og fin blonde.

Andre kort ut, med skjønt ekornmotiv fra Studiolight. Samme mønsterark som på forrige kort. Pyntet med chipboard fra Scrapiniec, blomster fra MagicMonday og I Am Roses, halvperler fra Staz, fjær og perlestrå. Teksten er stanset ut i Folia mosegummi og glitterkartong fra Kort&Godt med en die fra Papirdesign.

Siste posekort ut, dette med røde detaljer. Motiv fra Studiolight, mønsterark fra Papirdesign. Chipboardpynt fra Scrapiniec, blomster og button fra Magic Monday, røde halvperler fra Papirdesign.

De tre tagsene med motiver på har jeg valgt å lage helt enkle pakkelapper av. Jeg har laget hullforsterkere med den samme fine glitterkartongen fra Kort&Godt, og har også brukt denne som matte for de små stemplede tekstene. Stempelet jeg har brukt kommer også fra Kort&Godt. Stort enklere kan det ikke gjøres!

Produkter fra Folia, Studiolight, Papicolor og Dress It Up distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. 

Ønsker dere en super dag!


2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.