fredag 20. juli 2018

Søte småkort med motiv fra By Digital Paper

Barnebursdager dukker ofte opp på kort varsel og da rekker man ikke alltid å lage kort. Jeg lager derfor med jevne mellomrom opp små bursdagskort, slik at jeg har kort "på lager" til slike anledninger/situasjoner.  Da passer jeg på å få brukt opp litt rester av både kartong og mønsterark samtidig.

Jeg falt pladask for disse søte motivene fra By Digital Paper og bare måtte lage noen søte små bursdagskort med dem. 


Kortene måler rundt 4 x 4 inch og er brettet i hvit kartong fra Papicolor.  Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. Blondeserviettene er fra Din fantasi, teksten er klistremerker fra Papirdesign og glansehjertene er fra Staz.  Motivene er limt på bakgrunnen med 3D puter fra 3L Jeg har drodlet litt rundt kanten på mønsterark og klistremerker med svart Sakura Pigma Micron penn.



Produkter fra Papicolor, Studio Light, Din fantasi, Staz, 3L og Sakura forhandles i Norge via Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.