tirsdag 17. juli 2018

Mer inspirasjon til juli-utfordringen

I denne måneden er alt lov, og det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Ann Kristin:
Jeg har laget ett kort man kan gi til noen som har kjøpt seg nytt hus!
Jeg har brukt motiv og mønsterark fra StudioLight So spring kolleksjonen. Jeg har også brukt ett mønstrete bakgrunnsstempel (hvor jeg har brukt distress oxide) , som heter StudioLight SoSpring 286. Ellers har jeg brukt Sizzix doily dies, blomster og tekststripe klistremerke fra Papirdesign.


Mønsterark fra Studio Light So Spring, noen dråper Marabu Mixed Media Art Spray (lavendel), et par dotter fra Papirdesign og et klistremerkesitat. Enklere kan det ikke gjøres. Jeg syns dette mønsterarket var så dekorativt i seg selv at det ville være synd å dekke det til med pynt.

Kortbasen er brettet i Papicolor kartong - hvit.

Studio Light, Marabu og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.



Katrine:
Klinker til med en Art Journal side til inspirasjon denne gangen. Det er ikke noe jeg lager eller viser frem så ofte, men vi får la det stå til for anledningen. Jeg bruker en Marabu Mixed Media Art Journal i a5 størrelse. På bakgrunnen er det lag på lag med servietter, tissue paper, washi tape, gamle boksider og maling. Jeg har også stemplet med et bakgrunnsstempel fra Studiolight sin Basic serie.. Maling og malingspenner fra Amsterdam, gullspray fra Marabu.

Disse store malingspennene, acrylic marker, fra Amsterdam er helt geniale. De har rektanguler tupp og er super til å "stemple" med som dere kan se jeg har gjort her. Produkter fra Amsterdam, Marabu og Studiolight distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.




Jeg har laget et bursdagskort med base av hvit Papicolor kartong.


Mønsterarkene er fra Studio Light. Bannere klippet ut på frihånd. Teksten har jeg printet ut, og chipboard pynt er fra Wycinanka. 

Epoxy hjerte- og dot stickers fra Marianne Design. 


Produkter fra Marianne Design, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.