onsdag 18. mars 2020

Kort til en fersk 85-åring


Min tante har nettopp fyllt 85 år, og det må feires. I den anledning har jeg laget et par kort til henne på vegne av meg selv, og hennes søstre. Det første kortet er laget med ark fra Studiolight i bakgrunnen, og deretter lag på lag med diecuts fra bl.a Papirdesign. Jeg har også brukt glitterkartong, som også tallene er stanset ut i. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin på Papicolor kartong.


Inni har jeg pyntet helt enkelt, med en die fra Papirdesign i kombinasjon med et stempel fra Papirdesign
.


Det andre kortet har også ark fra Studiolight, samt Papirdesign. Motivet er fra Studiolight. Jeg har brukt krafpfarget kartong fra Papicolor på selve kortet. "De beste gratulasjoner" er en die fra Papirdesign, og er stanset ut i glitterkartong. For å få litt skygge på teksten, har jeg stanset den ut en gang til i svart kartong, og deretter limt de på hverandre litt forskjøvet.



Inni har jeg brukt deler av en die fra Papirdesign for å få kanten over og under teksten. Selve stempelet kommer også fra Papirdesign. "Klem til deg" er klippet ut fra magebeltet på et papirdesign-ark.



1 kommentar:

  1. Fantastisk! Nydelige farger på begge kortene. Likte spesielt godt det andre kortet, med den herlige blomsterbuketten på. Heldige tante Solveig som får disse flotte kortene.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.