søndag 1. mars 2020

Restekort


I dag vil jeg vise fire kort som kom etter et lite dykk i restekassa mi. Jeg er fæl til å samle på alt av resteark, både store og små biter. Alle kortene her er utelukkende laget av resteark, en stor bit som ga bakgrunn til tre kort, samt mange små biter.


Jeg digger dette blå arket fra Studiolight, fra Denim Saturday-serien, som jeg har brukt på tre av kortene. Det passer akkurat like fint til guttekort og jentekort. Her har jeg brukt det til tre jentekort.
På de to første kortene har jeg brukt konfirmantdies fra Kort og Godt stanset ut i mosgummi. De svarte tekststripene er washitape fra Studiolight.  Jenta på kort nr to er en lekker dies fra Papirdesign, det samme er bannerne bak.



De to siste kortene har dies fra Papirdesign, både tekstdies og doiliediesen kommer derfra. Det nederste kortet er laget av en papirbit som var for smal for kortet, men dobbelt så lang. Jeg brukte derfor en bit av en annen rest for å skjøte på litt, slik at bredden ble riktig. De små "diamant-dottene" kommer fra Kort og Godt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.