lørdag 29. februar 2020

Vinterglede uten snø - LO

Hei!

I dag vil jeg dele en layout med dere, i en litt lett mixed media stil.

Jeg har brukt naturfarget kraft kartong fra Papicolor som bakgrunn, og malt et stort felt med hvit gesso fra Marabu. Jeg har også splættet litt rundt med hvit utvannet gesso, samt Marabu Art spray i grønn og gull. Over feltet med gesso har jeg limt fast negativene til noen bladgrener jeg har stanset ut tidligere.
Bak bildet har jeg ellers bygget opp med mønsterark fra Studio Light og bølgepapp fra Folia.


 Tekstklistremerkene er fra Papirdesign. Hjertene er stanset ut med dies fra Kort&Godt i bølgepapp fra Folia. Pyntebærene er også fra Kort&Godt mens de små blomstene er fra Prima. Enamel dots fra Marianne Design.

Produkter fra Papicolor, Marabu, Studio Light, Folia og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.