søndag 2. mai 2021

Slimlinekort til konfirmanten

 
I dag vil jeg vise to slimlinekort med konfirmant-tema, laget med de nyeste arkene fra Papirdesign. Jeg digger disse arkene til konfirmantkort, veldig flotte fargetoner, og mønster som passer ypperlig til ungdommer. 

Den mørke "rivekanten" er en die fra StudioLight. "Konfirmant" er stanset ut i mosgummi med en die fra Papirdesign. Alle tekstklistremerkene kommer fra Papirdesign. Jeg har også sprutet litt med Marabu Art Spray i fargen gull. 

Inni kortene har jeg laget pengelommer. Den svarte pengelommen er en die fra StudioLight essentials-serien, og inni det andre kortet har jeg brukt mønsterark hvor jeg har stanset ut en halv runding øverst. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.