fredag 7. mai 2021

Til strikkedronningen

Hei alle sammen! Jeg var så heldig og fikk denne flotte strikkedronning-die'en fra Kort og Godt til å leke med. Den passer jo til såååå mange jeg kjenner! :-)

Her har jeg brukt ulike produkter fra Papirdesign (charm fra Korthobby) som passer perfekt til die'en fra Kort og Godt. :-) Det er jo flott å kunne kombinere produkter fra våre to norske produsenter på denne måten :-) Teksten er stanset ut flere ganger og limt oppå hverandre. Det gir litt mer dimensjon.

Jeg er ivrig bruker av limputer og foamtape. Jeg synes det gir så fin effekt på kortene. Her er "motivet" montert på limputer. Her ser man også den dimensjonen det gir ved å lime flere lag av tekst-die'en oppå hverandre også :-)

Innside med stempler fra Papirdesign. På den ene innsiden har jeg stemplet masker med en lys grå stempelpute. 


Håper dere alle har en strålende og kreativ dag!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.