tirsdag 22. juni 2021

Babykort i nøytrale farger

 Hei!
 
I dag har jeg to babykort å dele med dere. 
Det er lett å gå fullt ut med blått eller rosa på disse nyfødtkortene, men i dag har jeg holdt meg til litt mer nøytrale farger. Felles for begge kortene er kartong fra Papicolor, mønsterark fra Papirdesign og motiv fra Felicita Design.
 
 På det første kortet har jeg stanset ut motivet med en sirkel-die, og stanset ut en ramme med die fra Papirdesign. Teksten er en die fra Kort&Godt som jeg har stanset ut i mosgummi fra Folia. Grenene har jeg stanset ut med dies fra Studio Light og pyntet med små blomster og enamel hjerter.
 
På det andre kortet har jeg valgt å klippe ut motivet og feste til kortet med 3d puter fra Scrapbook Adhesives. Rammen bak er stanset ut med en die fra Marianne Design. Teksten er et stempel fra Kort&Godt og den er stanset ut med en tilhørende die. Pyntet med hvite liljer, samt halvperler fra Staz.
 
Produkter fra Papicolor, Studio Light, Folia og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.
 
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.