onsdag 16. juni 2021

Tagkort med søte motiv

Hei!

I dag har jeg lyst til å vise noen søte tagkort hvor jeg har brukt Studio Light Tag Tabs som utgangspunkt. Mønsterarkene er fra Papirdesign sin nyeste kolleksjon "vårtegn". Jeg falt veldig for disse arkene i gultoner. 

Vimpeldiesen jeg har brukt, kakeservietten og klistremerkene er også fra Papirdesign. Det utrolig søte motivet er fra Mays Design Norway

Bursdagklem er en dies fra Papirdesign, stanset ut i hvit mosegummi. 
Jeg har pyntet med blomster fra blant annet Papirdesign, dotter og silkebånd. 
#stempelet er fra Staz.






Produkter fra Studio Light, Staz og mosegummi distribueres av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Hege

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.