onsdag 28. juli 2021

Håpet er lysegrønt - Art Journal

 En litt koronainspirert Art Journal fra meg i dag... 

Denne dobbelsiden ble til den dagen vi endelig fikk "grønt nivå" i barnehage/skole her i kommunen (etter en lang periode med rødt og deretter gult). Da kom håpet om at "alt blir bra" tilbake. Det er deilig å da kunne bruke Art Journaling til å bearbeide følelsene som kommer. Hvis du ennå ikke har prøvd Art Jounaling, så anbefaler jeg virkelig å prøve det ut. Det fungerer i hvert fall som ren terapi for meg :-) 

Boken jeg bruker er i a5 størrelse og kommer fra Marabu. Den har gode tykke ark, som tåler mye maling og bruk av ulike medier.

Bakgrunnen på denne siden er laget ved hjelp av Distress Oxide, washiteip, collagepapir og rub-ons. Aller først er den grunnet med gjennomsiktig Gesso.

Jeg har brukt stensiler fra Studio Light og Marabu sammen med Distress Oxide og Akrylpaste. For å skyggelegge rundt kanten på siden og rundt noen av elementene har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Crayons. Motivene/papirelementene er fra Studio Light



Klistremerkebokstavene er fra Papirdesign.


Tekstremser fra Tim Holtz og Studio Light. Jeg har pyntet med noen dotter og skyggelagt med svart akvarellplyant fra Koh i noor. Jeg har brukt hvit og svart Sakura Gelly Roll til drodling/highlights. 


Produkter fra Marabu, Studio Light og Sakura forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Kreativ hilsen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.