mandag 5. juli 2021

Utfordring for juli - Alt er lov

 I utfordringen denne måneden åpner vi opp fullt og helt og kjører en "Alt er lov"-utfordring. Med det mener vi har du har fullstendig frie tøyler, så lenge bidraget ditt er papir-relatert.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.juli 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Vi gjør forøvrig oppmerksom på at vi i denne utfordringen, trekker en vinner med random.org og at det ikke vil bli kåret noen topp 3 slik vi pleier.
Vi vil i juli heller ikke ha noen grublis og vi håper derfor på ekstra mange bidrag til denne utfordringen.

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien:





Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Jeg har laget et konfirmasjonskort med tema ut fra konfirmantens hobbyer,som er er klarinett og fotball. 

Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Kort og Godt

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.

Fotballene har jeg stanset ut med die fra Papirdesign. Gratulerer-teksten er fra et Papirdesign-ark- Bokstavene jeg har skrevet navnet med er klistremerker fra Papirdesig.

 
Katrine:
Jeg har laget et kort med strikketema til en 60 års jubilant.
Basen for kortet er hvit kartong fra Papicolor, mønsterarkene og motivet er fra Papirdesign. Jeg har også brukt flere dies fra Papirdesign: ramme, tekst og blader. Pyntet med blomster, charm og liquid pearls.


 Hege:

Jeg har laget et konfirmasjonskort til "alt er lov"-utfordringen. Kortet er brettet i hvit kraftkartong fra Papicolor og mønsterarkene er fra Papirdesign sin vårkolleksjon "vårtegn". Motivet er fra Maja Design. Jeg har brukt dies fra Papirdesign til å stanse ut vimpler. Jeg har også brukt en del av et diesett fra Studio Light. Kjære konfirmant er stanset ut i naturfarget kraftkartong fra Papicolor, med dies fra Papirdesign. Klistremerkene er også fra Papirdesign. Jeg har pyntet med blomster og dotter. Blomstene har fått "svampet" på litt hvit Marabu Mixed Media Gesso. Jeg har brukt svart Sakura Pigma Micron 005 og hvit Gelly Roll 05 til å tegne inn detaljer. 


Tekststempelet jeg har brukt inni kortet er fra Papirdesign, det samme den ovale diesen. Jeg har også brukt samme dies fra Studio Light som på forsiden. Jeg har brukt 200g papir fra Fabriano til å stemple på.



 
Produkter fra Studio Light, Marabu, Sakura,  Fabriano og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.