tirsdag 30. november 2021

Julekort

I dag vil jeg vise noen julekort jeg har laget. Jeg koser meg veldig når jeg kan lage julekort, da får jeg skikkelig julestemning. 


På det første kortet har jeg brukt et blått mønsterark fra Papirdesign som bakgrunn. Jeg har brukt acryl mousse fra Marabou både med sjablong, og påført rett på arket med spatel. Juletrærne er stanset ut fra dies med Papirdesign. De er stanset ut i hvit kartong fra Papicolor, og påført litt glittersnø for å etterligne snø. "God jul" er die fra Papirdesign stanset ut i svart mosgummi


De neste kortene er laget litt etter samme mal, men med naturlige endringer ut fra hvilken pynt osv jeg bruker. Jeg har brukt motiver på alle kortene, noen fra StudioLight, og andre fra nett. Arkene er utelukkende fra Papirdesign og StudioLight. Klistremerkeordene kommer fra Papirdesign. 






Alle ordene på kortene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Frostbærene kommer fra Kort og Godt. Bladene under frostbærene kommer fra et utklippsark fra StudioLight. 






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.