onsdag 1. desember 2021

Julepyntet gjenbruk


Det er så koselig å lage små gaveinnpakninger nå inn mot jul. Her har jeg gjenbrukt to esker jeg har fått av ei venninne. 

Mønsterarkene og tekstklistremerkene jeg har benyttet er fra Papirdesign.

Motivene er digitale motiv fra May's Design. Printet ut på ark fra Fabriano.

Rammediesen jeg har benyttet på den første esken er ejg dessverre usikker på produsent, da dette er et bruktkjøp. 

De røde epoxy hjertene er fra Papirdesign.


Rammediesen jeg har brukt på den neste esken er fra Marianne Design. 

De blå epoxyhjertene er fra Staz.



Produkter fra Fabriano og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.