lørdag 11. desember 2021

Grublis for desember - Hvit som hovedfarge

 I grublisen denne måneden ønsker vi å se prosjekter med hvit som hovedfarge. Du kan selvsagt bruke andre farger på prosjektet ditt også, men hvit skal være den mest dominerende fargen. Dette blir siste grublisen i bloggen inntil videre. Fra januar velger vi å kjøre kun èn utfordring i måneden. 


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.januar 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Katrine:
Jeg har brukt den herlige votte-diesen fra Papirdesign og laget pakkelapper. Jeg har stanset ut i hvit bølgepapp fra Folia og mønsterark fra Studio Light i  hvit og lyse gråtoner. Granbaren er stanset ut i grønn bølgepapp fra Folia med dies fra Papirdesign, tekstene er klistremerker fra samme produsent. Rød bling fra Staz og røde roser blir prikken over i'en.



Kristin:

Jeg har laget en gavelapp denne gangen. Selve tagen er stanset ut av en die fra Papirdesign. Snøkrystallen og teksten er også dies fra Papirdesign. Tagen er stanset ut i tykk papp og malt med hvit Gesso og deretter strødd over litt glitter. 

Wenche:

Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Diesen jeg har brukt som base til kortet er Precious Marieke Round Flowers Frame. Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign.

Stempelteksten er fra Kort og Godt

Pyntet med en rød kirsebærblomst fra Marianne Design, og sølvfargede julebjeller. Bjellene gir kortet det lille ekstra med lyden sin.


Hege:

Jeg har laget en pakkelapp hvor jeg har brukt digitalt motiv fra Mays Design Norway. Juleklem er stanset ut med dies fra Papirdesign i hvit glittermosegummi. De svarte dottene er også fra Papirdesign.



Heidi

Jeg har laget et kort med motiv fra Mays Design. God jul-die er fra Papirdesign.




 Produkter fra PapicolorFoliaStudio Light og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.