søndag 5. desember 2021

Utfordring for desember - rødt

 I utfordringen denne måneden ønsker vi fokus på fargen rød. Du velger selv hva du lager, så lenge rødt er godt synlig på prosjektet ditt.


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.desember 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien fra Studio Light: 




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).



En pakkelapp med god størrelse, stanset ut i rød Papicolor kartong med die fra Papirdesign. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign. Button er også derfra. Motivet er fra Maja Design. "God jul"-etiketten er fra en flaske med juleøl. Den lyste bare mot meg så nostalgisk og fin så den måtte gjenbrukes. 

Katrine:
Jeg har laget et julekort med rødt som hovedfarge, og detaljer i gull, grønt og hvitt. Basen for kortet er kraft kartong fra Papicolor. Bak motivet har jeg bygget opp lag på lag med mønsterark fra Papirdesign, bølgepapp fra Folia, gamle boksider og glitterkartong. 
 
Rammen er stanset ut med dies fra Creative Expressions mens tekst og granbar er stanset ut med dies fra Papirdesign. Julestjernen er også fra Papirdesign.

Hege:

Jeg har laget røde pakkelapper. Jeg har stanset ut vimpler i forskjellige størrelser med dies og mønsterark fra Papirdesign. Tekststemplene fra Kort og Godt og embosset med hvitt embossingpulver fra Cosmic Shimmer. Jeg har pyntet med halvperler i sølv, en charm og litt tråd/hamp.





Produkter fra Papicolor og Folia distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.