torsdag 9. desember 2021

Julekort med vott

Heisann!
 
Den herlige votte-diesen fra Papirdesign er kanskje mest brukt til pakkelapper, men den er også helt super til bruk som motiv på kort.

Basen for kortene er Papicolor kartong. Jeg har skåret til mindre biter av kartong også, og på disse har jeg påført glitterpaste over en stjernestensil. Kartongen har jeg deretter limt på en matte av mønsterark fra Studio Light. Jeg har brukt det samme mønsterarket til å stanse ut votten i, samt glitterkartong som skygge. Til pynt har jeg brukt hvit julestjerne, blå rose, tekstklistremerke og utstanset granbar - alt sammen fra Papirdesign. De lyseblå halvperlene er fra Staz.
Produkter fra Papicolor, Studio Light og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Kontakt dem gjerne HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.
 
Ha en super dag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.