lørdag 4. desember 2021

To blå julekort

 Hei og hopp!

I dag vil jeg dele to blå julekort med dere.

Felles for begge kortene er kartong fra Papicolor og nydelig mønsterark fra Studio Light.

Det første kortet har jeg valgt å holde ganske sart fordi det passer godt til engle-motivet.

Bak motivet har jeg bygget opp med en kakeserviett, samt surret tynn hyssing flere runder rundt panelet som ender opp i en sløyfe sammen med en tynn blonde. I sløyfen har jeg festet små bjeller. Granbaren er stanset ut med die fra Papirdesign i hvit bølgepapp fra Folia. Klistremerketeksten og halvperlene er også fra Papirdesign.

Det andre kortet har jeg røffet litt mer opp med et felt av bølgepapp fra Folia på tvers under motivet fra Studio Light.

Rundt feltet med bølgepapp har jeg surret tynn hyssing flere runder som ender opp gjennom en knapp i en sløyfe. Teksten og granbaret er stanset ut med dies fra Papirdesign i henholdsvis bølgepapp og glittermosgummi fra Folia. Blå peon fra Papirdesign, liten hvit blomst fra I Am Roses. Øvrig pynt er diverse snøfnugg og halvperler.
Produkter fra Papicolor, Studio Light og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelpt til å finne din nærmeste forhandler.
 
Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.