mandag 26. september 2022

Sider i min Marabu Art Journal

Jeg har flere ulike Art Journals og sidene i dem blir gjerne en god variasjon. I dag har jeg lyst til å vise frem noen av sidene jeg har laget i min Art Journal fra Marabu. Her ser dere også hvor forskjellige sider i en slik Art Journal kan bli.


På denne siden har jeg brukt rispapir fra Studio Light på bakgrunnen. Teksten er et silkepapir fra Dina Wakley.



På denne siden ville jeg bruke litt fargerike blomster. Blomstene er die cuts fra Studio Light som jeg har satt sammen av ulike deler. Skyene er stempler.


Denne siden ble litt mer dyster, men allikevel med et innslag av litt rød-troner. Denne siden ble laget i en periode hvor jeg var skikkelig lei av hele korona-situasjonen.


Her er en mer sommerlig side. Bakgrunnen er laget med sprayer. Jeg hat malt gress med ulike grønnfarger og en tynn pensel nederst.


På denne siden har jeg malt bakgrunnen med ulike farger Amsterdam-maling. Jeg lot dette tørke, før jeg farget resten av side med en stempelpute. Jeg la deretter på deler av silkepapir med motiv på kantene. Grisen er en die cut fra Studio Light som jeg har limt på. 


Og til slutt er det et par sider hvor jeg har brukt flere blomster die cuts fra Studio Light.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.