torsdag 1. september 2022

Utfordring for september - bursdag

 I utfordringen denne måneden har vi fokus på bursdag og vi ønsker derfor å se bidrag hvor bursdag er et tema.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.september 2022 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Kort og Godt  


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene: 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg har laget et bursdagskort i pastellfarger. Bakgrunnsarket og bladene er fra Studio Light. Jeg har pyntet med matchende blomster. Den koselige teksten er et stempel fra Papirdesign.  På bakgrunnen har jeg hatt på litt hvit Marabu akrylmousse for å få litt mer effekt. 

 Kortet er laget av hvit kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra RePrint.  Motivet er fra Studio Light.

 Dies fra Papirdesign. Glitrende dotter fra Marianne Design.

Motivet har jeg funnet på Pinterest. Mønsterark, klistremerker, button, dotter og gule roser fra Papirdesign og en flaske fra kuttut.com. 

Linda:

Jeg har brukt kortbase fra Kort og Godt i kraftfarge. Mønsterarket er fra StudioLight, og på dette har jeg brukt litt blanding av acryl mousse, frantage og andre embossingpulver. Tekstdiesen kommer fra Papirdesign, og er stanset ut i sort mosgummi. De svarte dottene er også fra Papiredesign. 






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.