søndag 14. mai 2023

Happy dude Layout

 

Jeg har nylig vært på scrappetreff, der det var en oppgave om å lifte en skisse. Og dette er mitt resultat. Jeg legger ved bilde av skissen nederst i innlegget.  Bildene er av guttungen min, da 8 år, som øver på å holde pusten under vann. 


Jeg synes det var en morsom skisse, så denne var gøy å lage. Bakgrunnsarket er fra Papirdesign. Jeg er veldig glad i slike ark som bakgrunnsark. Veldig duse og harmoniske, men det "lille ekstra" kontra hvit kartong. Jeg har brukt litt akvarellmaling under to av sirklene, og litt splætter av blå akrylspray bak en tredje. 

Ettersom mønsterarkbitene var så små, fikk jeg gjort et godt innhugg i restekassa mi. Jeg har brukt dies fra Marianne Design til å stanse ut rundingene, jeg synes den lille sømkanten gjør seg veldig. Bak hovedbildet har jeg brukt bannerdiesen til Papirdesign, også denne er flittig i bruk hos meg. Jeg har pyntet rundingene  med litt forskjellige diecut, blant annet deler av misteltein-diesen til Papirdesign. Denne har seilt rett opp på favorittlista mi over dies, den er utrolig anvendelig. 

Detaljer: 



Skissa jeg liftet:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.