tirsdag 30. mai 2023

May the force be with you

 

Guttungen min er utrolig glad i alt som handler om utkledning og skuespill, så det har blitt en del layouter med han i diverse utkledninger. Denne gangen var det Darth Vader som sto for tur, og da passet det fint med en litt røffere, mørk layout. 


Alle mønsterark kommer fra Papirdesign. På bakgrunnarket har jeg brukt svart akvarellmaling i kombinasjon med svart maling og stensil i områdene der jeg planla å ha mønsterark. Jeg har deretter bygget lag på lag med diverse diecuts og mønsterark. 

"Stjerna" bak bildet er en die fra Papirdesign. Det samme er bladene under teksten, disse er misteltein-diesen til Papirdesign, delvis klippet opp. 


Tekststripene er skrevet på skrivemaskin. Skrivemaskinen synes jeg er utrolig nyttig når jeg lager layouter og kort, da har jeg alltid mulighet til å lage tekststripene jeg trenger, uten å trenge å printe fra maskin. Jeg kan også skrive rett på små restebiter.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.