onsdag 7. februar 2024

Kort til 15-åring

Hei.

I dag vil jeg vise et kort jeg har laget til en gutt som fyller 15 år. 

Motivet jeg har brukt er fra Papirdesign.

Mønsterarkene er fra Papirdesign, samt rester fra ulike produsenter. 

Jeg har brukt stensil og Akryl Mousse for å skape struktur på bakgrunnen, i tillegg til en bit bølgepapp og en liten tag.

Klistremerkene er fra Kort og Godt og Papirdesign

Fotballen er klippet ut fra et mønsterark fra Papirdesign.

Jeg har pyntet med dotter fra Papirdesign


Her ser dere innsiden av kortet.
Den er helt enkelt pyntet med klistremerker og dotter fra Papirdesign



Denne siden er pyntet med utklipp fra et mønsterark fra Papirdesign.

Tekststempelet er fra Kort og Godt. 



Ha en kreativ og fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.